Folosim cookie-uri pentru a personaliza conținutul, reclamele și pentru a analiza traficul nostru. De asemenea, împărtășim informații despre modul în care utilizați site-ul nostru cu partenerii noștri de publicitate și analiză, care le pot combina cu alte informații pe care le-ați furnizat sau pe care le-au colectat în urma utilizării serviciilor lor de către dumneavoastră.

Afișează detalii

Electroalfa: Povestea unui brand românesc autentic

Data publicării: 01-07-2021 ​

Electroalfa a fost povestea unui brand cu adevărat românesc. În 2021, Electroalfa a sărbătorit 30 de ani de activitate internațională. Compania și-a construit afacerea pe principii sănătoase, bazate pe o abordare strategică de tip câștig-câștig-câștig: compania a câștigat, clientul a câștigat, comunitatea a câștigat.

Peste 500 de parteneri au ales să colaboreze cu Electroalfa de-a lungul timpului, iar acest lucru a fost susținut de profesionalismul și dedicarea oamenilor noștri, de investițiile constante în tehnologii de înaltă performanță, de cercetarea și inovarea pentru produse și servicii competitive, precum și de extinderea capacităților de producție. Un element cheie în dezvoltarea companiei a fost aplicarea unui sistem de management axat pe dezvoltarea oamenilor și pe îmbunătățirea continuă a proceselor și a calității produselor, un sistem care a generat o bază solidă pentru sustenabilitatea viitoare a afacerii.

„Noi am adunat energiile, ambițiile și cunoștințele fiecăruia dintre noi și le-am armonizat pentru ca toți să devenim un întreg. Acest întreg, numit Electroalfa, a avut curajul, energia, cunoștințele și puterea de a-și exprima identitatea în comunitatea locală și de afaceri din care făceam parte.

Toate acțiunile operaționale și strategice au fost desfășurate prin respectarea valorilor fundamentale ale culturii noastre organizaționale: excelență, dedicare, spiritul de autodepășire și armonie. Ghidate zilnic de aceste valori morale și de viziunea strategică a companiei, rezultatele muncii noastre s-au reflectat în calitatea și complexitatea produselor fabricate, în tehnologiile și fabricile în care operam și în aprecierea și încrederea oferite de partenerii noștri de afaceri.

Prin Viziunea 2023-2030, Electroalfa urma să intre într-o nouă etapă a existenței sale, o etapă aliniată la direcțiile de dezvoltare europene care se concentrau pe un mediu curat și nepoluat, pe siguranța alimentară și sănătatea oamenilor, pe produse inteligente, pe tehnologii automatizate, robotizate și nepoluante, precum și pe procese digitalizate. Această viziune includea și proiecte importante pentru creșterea motivației angajaților, cultivarea unei stări de armonie și continuarea procesului de dezvoltare profesională pentru toți angajații companiei.

Era în puterea noastră să valorificăm energiile și sinergiile pentru a ne împlini ca oameni. Electroalfa a fost și va continua să fie un model de succes pentru noi înșine, pentru generația noastră și pentru copiii noștri.

La mulți ani, Electroalfa! La mulți ani echipei, partenerilor și colaboratorilor!”

Gheorghe Ciubotaru, Președintele Consiliului de Administrație, Electroalfa

Înapoi